IKLAN

JOM SERTAI KOMUNITI KITA JDT

Selasa, 3 September 2013

Johor DT tetap hebat - TMJ

Norshahrul Idlan Talaha (kiri) diasak pemain T-Team, Mohd. Hasbullah Awang dalam aksi Piala Malaysia di Stadium Tan Sri Hassan Yunus Larkin, kelmarin. 
 


JOHOR BAHRU - Biarpun Johor Darul Takzim (JDT) tewas kepada T-Team 1-2 pada saingan Piala Malaysia kelmarin, namun pasukan itu tetap menunjukkan prestasi yang baik dalam tempoh 75 minit perlawanan.

Pujian itu disuarakan Tunku Mahkota Johor, Tunku Ismail Sultan Ibrahim yang yakin sekiranya prestasi seperti itu dapat dikekalkan selama 90 minit, JDT sudah pasti mampu mengorak langkah lebih jauh.
Beliau memuji pemain yang jelas menunjukkan komitmen tinggi dalam sepanjang perlawanan berlangsung.
"Saya berpuas hati dengan tahap permainan yang ditunjukkan, walaupun akhirnya tewas disebabkan beberapa kesilapan. Walaupun keputusan itu sungguh mendukacitakan, namun JDT menunjukkan prestasi yang amat baik. Syabas juga diucapkan kepada pasukan T-Team," katanya dalam satu kenyataan kepada pihak media di sini semalam.

Pada perlawanan saingan Piala Malaysia bagi Kumpulan B di Stadium Tan Sri Hassan Yunos di sini kelmarin menyaksikan JDT tewas 1-2 kepada T-Team.

Penyerang kebangsaan, Norshahrul Idlan Talaha berjaya menghasilkan jaringan pertama perlawanan untuk tuan rumah apabila menembusi pertahanan kubu pertahanan The Titans dengan menggelecek dua pemain pada minit ke-44.

Pemain T-Team, Abdul Latif Suhaimi pula menyamakan kedudukan pada minit ke-80 sebelum bekas pemain Hull City, George Boateng menghasilkan gol kemenangan pasukan pelawat dengan tandukan pada masa kecederaan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

DITAJA OLEH

IKLAN BERBAYAR

Kepada yang berminat untuk mengiklankan perniagaan dan Individu sila hantarkan pemohonan ke email :
johordarultakzimjdt@gmail.com