IKLAN

JOM SERTAI KOMUNITI KITA JDT

Sabtu, 8 Disember 2012

TMJ: 'Hadiah saya kepada rakyat Johor'

    Penyerang Harimau Malaya, Safee Sali.

    Perkembangan Bola Sepak Johor Darul Takzim.

TUNKU Mahkota Johor, Tunku Ismail Sultan Ibrahim bertitah, penyerang kebangsaan, Safee Sali sudah lama diidamkan untuk menyertai Harimau Selatan dan kedatangannya "hadiah kepada rakyat Johor."
Namun Tunku Ismail yang juga Presiden Persatuan Bola Sepak Negeri Johor (PBNJ) bertitah, ketika itu tidak berapa serius memandangkan Safee sedang mengembangkan karier bola sepaknya di Indonesia.

“Alhamdulillah Safee bermain untuk pasukan kita. Pada saya, dia seorang pemain yang berpengalaman.
“Walaupun ada yang kata dia sudah tua, tapi pada saya dia adalah pemain yang sesuai untuk melengkapkan pasukan Johor,” titah kepada pemberita, di sini.

Tunku Ismail turut membidas kenyataan seorang bekas pemain kebangsaan dan menjelaskan mana-mana pasukan yang mampu boleh membeli mana-mana pemain tanpa halangan.
“Mana-mana pasukan yang mampu beli itu hak mereka sama seperti Pahang dan Perak yang turut buat benda yang sama.

“Ini hadiah saya kepada rakyat Johor kalau Johor menang, insya-ALLAH.
“Rakyat Johor ‘happy’, itu tanggungjawab saya,” titahnya.
    
JDTns- Sinar

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

DITAJA OLEH

IKLAN BERBAYAR

Kepada yang berminat untuk mengiklankan perniagaan dan Individu sila hantarkan pemohonan ke email :
johordarultakzimjdt@gmail.com