IKLAN

JOM SERTAI KOMUNITI KITA JDT

Selasa, 11 Disember 2012

TMJ mohon maaf kekeliruan nama Johor Darul Takzim

TMJ mohon maaf kekeliruan nama Johor Darul Takzim.

SENAI - Pasukan Johor FC di bawah Perbadanan Johor (Johor Corporation) yang telah diambil alih sepenuhnya oleh Persatuan Bolasepak Negeri Johor (PBNJ) akan menggunakan nama baru iaitu Johor Darul Takzim.

Tunku Mahkota Johor, Tunku Ismail Sultan Ibrahim yang juga Presiden PBNJ bertitah, mengikut undang-undang yang telah ditetapkan oleh Persatuan Bolasepak Malaysia (FAM), Persatuan Bolasepak Negeri Johor diminta menggunakan nama kelab yang didaftarkan mengikut Pesuruhjaya Sukan.
“Pasukan ini akan beraksi dalam saingan Liga Super musim hadapan. Manakala pasukan Johor yang beraksi dalam liga Perdana akan kekal menggunakan nama Johor.

“Baginda memohon maaf pada pihak media dan penyokong bola sepak Johor jikalau ada berlaku salah faham atau kekeliruan berkaitan perkara ini,” titahnya yang disampaikan menerusi Pegawai Media PBNJ, Ghazali Samad.

Pasukan Johor Darul Takzim akan beraksi dalam Liga Super 2012 dibawah pengurusan dan ketua jurulatih, Fandi Ahmad dibantu jurulatih Ismail Ibrahim yang disertai barisan pemain bintang seperti Daniel Guiza, Del Nero, Safee Sali, Safiq Rahim, Manakala pasukan Johor beraksi dalam Liga Perdana, diurus oleh On Jabbar dibantu ketua jurulatih, Azmi Mohamed bersama barisan pemain pilihan Orlando, Andre Silva, Farid Ramli, Khairul Ismail.

JDTns-sinar

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

DITAJA OLEH

IKLAN BERBAYAR

Kepada yang berminat untuk mengiklankan perniagaan dan Individu sila hantarkan pemohonan ke email :
johordarultakzimjdt@gmail.com