IKLAN

JOM SERTAI KOMUNITI KITA JDT

Jumaat, 1 Februari 2013

JERSI JOHOR FA 2013(AWAY)

OPEN TAKE ODER! 1/2/2013 - 3/2/13.

JERSI JOHOR FA 2013(AWAY)

PLAYER ISSUE Complete Patch & Sponsor

HARGA : RM89.90

Kos Courier : +RM10.00  ( tidak lebih 2 helai ) lebih 2 helai tambah RM5 pada setiap helai.

Saiz Available Now : S,XL

Stok sangat TERHAD

# untuk oder sila hantar maklumat :
- Nama,
- Alamat,
- No telefon,

SILA LETAK PESANAN JERSI JFA AWAY ke

johordarultakzimjdt@gmail.com

# Tunggu reply dari kami.

- Sertakan Bukti pembayaran ke email,

4 ulasan:

  1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  2. kalu jersi utk johor tazim fc
    yg warna pink (third) ader x??

    BalasPadam
  3. Name n nombor mcm kt gambar ke bole ubah...

    BalasPadam
  4. Salam persatuan bola sepak yg dirindui... Bertahun lamanya x mengikuti. Br balik dr berkhidmat dr luar negeri. Rindu ku pada bola x terperi, Negeri Johor negeri pertiwi. Pernah menabur keringat dan jg bakti, walaupun hanya setahun bersama Pasukan Piala Presiden Johor 2001 dan mengundur diri, masalah kesihatan membataskan aku mencurahkan keringat dan bakti. Aku akur dah memang bkn rezeki. Walaupun itulah cita citaku sejak bangku sekolah lg...
    Maaf celoteh pnjg sgt td. Saya mohon bantuan utk dapatkan Jersi. Tp bkn utk tahun ini. Yang tahun lepas punya menawan hati. Kalau boleh nak Biru dan merah kedua duanya sekali. Dah x tahu nk cr kat mana lg... Harap-harap masih berpeluang lg.. Ini jalan terakhir yg dapat sy cari. Cara lain x ada lg.
    Sudilah kiranya menolong saya ni... Kerana sy masih menyintai PASUKAN JOHOR dan JOHOR FC. Harap balas email saya ni... Saya menanti dgn penuh harapan dr Persatuan Negeri...terima kasih dan harap dpt jumpa lg.. Ni no. Tel. Sy beri. 013 4444131 @ 018 5758182 nama saya mohd fauzi...

    BalasPadam

DITAJA OLEH

IKLAN BERBAYAR

Kepada yang berminat untuk mengiklankan perniagaan dan Individu sila hantarkan pemohonan ke email :
johordarultakzimjdt@gmail.com