IKLAN

JOM SERTAI KOMUNITI KITA JDT

Ahad, 20 Januari 2013

Mayat dalam gulungan tilam

JOHOR BAHRU – Mayat seorang lelaki lengkap berpakaian dan dibaluti tilam ditemui di Jalan Mewah Ria 2/10 Taman Bukit Mewah, di sini, semalam.

Seorang saksi yang enggan namanya didedahkan berkata, kira-kira jam 3 petang, dia dan rakannya yang melalui kawasan itu ternampak orang ramai berkumpul di lokasi mayat ditemui.

Menurutnya, perasaan ingin tahu membuatkan dia turut mendekati kawasan itu sebelum terlihat kaki manusia terjulur dalam gulungan tilam berkenaan.

“Saya bukan orang pertamanya yang menemui mayat, namun antara yang terawal tiba di lokasi kejadian sebelum salah seorang menghubungi pihak polis.

“Apa yang saya tahu terdapat mayat seorang lelaki berada dalam gulungan tilam berkenaan.

“Bagaimanapun, saya tidak berani untuk membuka tilam berkenaan dan menunggu pihak polis sampai tidak lama kemudian,” katanya kepada Sinar Harian, di sini, semalam.

Sementara itu, Ketua Polis Daerah, Johor Bahru Utara, Asisten Komisioner Ruslan Hassan mengesahkan penemuan mayat terbabit.

Katanya, polis akan menjalankan siasatan secara terperinci dan menunggu laporan daripada unit patologi sama ada mayat itu mempunyai sebarang kecederaan atau sebaliknya bagi mengenal pasti punca kematian.

“Tiada sebarang dokumen ditemui, dan polis akan siasat daripada semua sudut bagi memastikan mangsa dibunuh atau mati mengejut (SDR),” katanya.

Beliau berkata, mayat mangsa dihantar ke Hospital Sultanah Aminah (HSA), di sini, untuk bedah siasat.

JDTns - sinar

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

DITAJA OLEH

IKLAN BERBAYAR

Kepada yang berminat untuk mengiklankan perniagaan dan Individu sila hantarkan pemohonan ke email :
johordarultakzimjdt@gmail.com